Σηματοδοτεί τη δυναμική της και τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση

Η Opel, μέλος του γαλλικού ομίλου Groupe PSA, ανανεώνει το λογότυπό της και την εταιρική της ταυτότητα μέσα στο 2021. Το νέο logo διαθέτει πιο λιτές γραμμές στη νέα εταιρική γραμματοσειρά, Opel Next, και φόντο σε φωτεινό κίτρινο, το οποίο, ως χρώμα, συμβολίζει τον ηλεκτρισμό και σηματοδοτεί τη στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πρόκειται για μια μονοχρωματική, 2D αναπαράσταση του κεραυνού της Opel, όπου ο κύκλος που τον περιβάλλει έχει λεπτύνει, ενώ ο ίδιος παραμένει ως είχε.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Opel «πρέσβευε ανέκαθεν τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και του mobility», το οποίο εκφράζει η νέα ταυτότητα. Η νέα εικόνα αναμένεται ότι θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα, από το πρώτο εξάμηνο του 2021, όταν θα παρουσιαστεί το νέο Opel Crossland και θα κυκλοφορήσει το Opel Mokka. Όπως εξηγεί η εταιρεία, το Opel Mokka θα είναι το πρώτο που θα φέρει το νέο «πρόσωπο» της εταιρείας, καθώς και τα νέα features Vizor και Pure Panel στο εσωτερικό της καμπίνας. Η νέα εικόνα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Velocity McCann.

(Πηγή: De24news)