Η OnePlus κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 388% και αύξηση των εσόδων κατά 286% το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Αυτή η ανάπτυξη τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τη γκάμα flagship smartphone της, συνεισφέροντας 65% στα συνολικά έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς OnePlus 9 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Η Βόρεια Ευρώπη αναδείχθηκε η περιοχή με την καλύτερη απόδοση, συνεισφέροντας πάνω από 30%, ακολουθούμενη από τη Δυτική Ευρώπη. Αυτή η απόδοση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την αξιοποίηση ευκαιριών στη Σκανδιναβική περιοχή, το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Σχολιάζοντας σχετικά, ο Tuomas Lampen, Head of Strategy, OnePlus Europe, δήλωσε: «Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ένα ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μελλοντικών 5G συσκευών, σε συνεργασία με την κοινότητά μας και να κάνουμε την OnePlus ένα όνομα που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν πρόκειται για μια αξιόπιστη και premium εμπειρία smartphone σε όλα τα επίπεδα τιμών».