Η Karinna Nobbs, Futurist – Professor of Trends & Innovation, θα μιλήσει για καινοτομία σε τρία βασικά πεδία της ομορφιάς, το προϊόν, το marketing και το retail του, ενώ η Kate Nightingale, Head Consumer Psychologist & Ιδρύτρια, Style Psychology, θα παρουσιάσει βέλτιστες πρακτικές δημιουργίας εμπειριών στο κατάστημα ομορφιάς. Το CEO panel θα συζητήσει προκλήσεις και ευκαιρίες σε ένα disrupted industry, με τους Ναταλί Βαγιωνή, Fresh Line, Λέανδρο Καρακατσάνη, Dust + Cream, Γιάννη Λιώρη, Caudalie Hellas, και Κωνσταντίνο Παπαλεξανδρή, NAOS Greece.

Το The Consumer Insights & Marketing Innovation Panel με τους Νίκο Καλασκάνη, Ogilvy, Φωτεινή Παπαδοπούλου, Kantar Ελλάδος, Χάρη Παπαγεωργακόπουλο, The Estée Lauder Companies και Πέτρο Χανή από την Beiersdorf θα διερευνήσει το νέο προφίλ καταναλωτών ομορφιάς και πώς επηρεάζει τις μάρκες και τα λανσαρίσματα. Το marketing communications panel θα εξηγήσει τη δημιουργία engaging περιεχομένου και influential επικοινωνίας, με τη συμμετοχή των Ιλιάδας Κλάγκου, Kiss Laurenne, Χριστίνα Μαλλάκη, Countess Wilhelmina, Μίνα Μπιράκου, 24Media, Κατερίνα Σκουλά, Oriflame, Ολυμπία Τζιμαράκα, Dust + Cream και Ειρήνη Πρεσβέλου, Apivita.

Τέλος, το Retail Panel θα συζητήσει για το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα προϊόντων ομορφιάς, με τη συμμετοχή των Θοδωρή Σακόπουλου, ΤοFarmakeioMou.gr, Θοδωρή Οικονομάκη, ikonomakis.gr και Ντορίνα Φυντάνη, Nielsen. Τέλος, παρουσιάσεις θα πραγματοποιήσουν από την πλευρά των agencies, οι industry experts Τίνα Μακρή, Marketing Consultant της Generation Y με θέμα «Unmasking the Beauty Consumer», ο Μανώλης Λαμπόβας, Partner & Managing Director της Addo Digital, με θέμα «Data driven insights to stand out from competitors» και ο Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab με θέμα «This is a man’s (beauty) world!», παρουσιάζοντας την καμπάνια της νέας ανδρικής σειράς περιποίησης μαλλιών, styling και grooming, SEB MAN που έφερε πρόσφατα στην Ελλάδα η Coty Professional Beauty. Το συνέδριο θα ολοκληρωθεί με post conference workshop με θέμα «Beauty Retail Transformation for the new consumer era».