Την προώθηση διαφημιστικών προϋπολογισμών προς Μέσα που απευθύνονται σε διαφορετικές κοινότητες επιχειρεί το Omnicom Media Group, μέσα από ένα event που φέρνει κοντά διαφημιζόμενους και media partners.

Με στόχο την ενίσχυση των επενδύσεων που στηρίζουν τους πυλώνες της διαφορετικότητας, ισότητας και ένταξης, το agency φιλοξένησε το πρώτο «infronts», όπως το ονόμασε, τον περασμένο μήνα, απευθυνόμενο, τόσο σε brands που είχαν συνεργαστεί με publishers από διαφορετικές κοινότητες στο παρελθόν, όσο και σε εκείνα που δεν είχαν ακόμη προχωρήσει σε τέτοιες επενδύσεις.

Η εκδήλωση περιλάμβανε 2 ημέρες συζητήσεων μεταξύ 12 πελατών της από κλάδους όπως υγεία, οικονομικές υπηρεσίες και luxury retail, με 20 diverse media partners, συμπεριλαμβανομένων των Canela Media, NGL Collective, Asian Media Group, BET, Univision, Telemundo και Vox’s Popsugar Latina.

«Στόχος του infronts είναι να συμβάλει στη δημιουργία awareness γύρω από αυτούς τους συνεργάτες, αλλά με μια εστιασμένη, συνειδητοποιημένη προσέγγιση», σχολίασε ο Michael Roca, Managing Director of DE&I Investment του OMG. Η πρωτοβουλία έλαβε χώρα με φόντο την αυξανόμενη ανάγκη επενδύσεων σε περισσότερα diverse-owned κανάλια, με αρκετά media agencies, όπως οι Magna Global και GroupM, να διοργανώνουν sessions ώστε να εξοικειώσουν τους πελάτες τους με τους συγκεκριμένους publishers.

(Πηγή: Brandcom)