Με την καμπάνια «Τα λέμε εκεί!».

Με κεντρικό μήνυμα «Τα λέμε Εκεί!», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης που έχει πληγεί σημαντικά από τα απαγορευτικά μέτρα λειτουργίας λόγω Covid-19. Για την ομαλή επάνοδο όλων των καταστημάτων της κρύας αγοράς, είναι σημαντική η άμεση επιστροφή των καταναλωτών σε αγαπημένες τους συνήθειες, όπως μια μάζωξη στο γνώριμο στέκι, μια κράτηση στο εστιατόριο της επιλογής τους, μία μπίρα μετά τη δουλειά, ένα φαγητό στο μεζεδοπωλείο.

Για την Καμπάνια Ενδυνάμωσης, δημιουργήθηκε μία σειρά videos, η οποία θα ξεδιπλωθεί σταδιακά, με μηνύματα παρότρυνσης και ενθάρρυνσης, εστιάζοντας στον καταλυτικό παράγοντα της ψυχολογίας του πελάτη, αλλά και του επιχειρηματία για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης. Βασικό στόχο έχει το να προτρέψει το κοινό να επισκεφθεί ξανά και με ασφάλεια τα αγαπημένα του σημεία, στηρίζοντας το νέο ξεκίνημα των καταστημάτων της κρύας αγοράς. Τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία υπογράφει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με τη συμμετοχή των τριών τοπικώς παραγόμενων σημάτων της: Fix Hellas, Mythos και Kaiser.