Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι παρουσιάζει τη νέα σειρά επιδόρπιων γιαουρτιού Κρι Κρι Grow για βρέφη έξι μηνών και πάνω και μικρά παιδιά, ενώ βρίσκεται ήδη στον «αέρα» η καμπάνια λανσαρίσματος, την οποία δημιούργησε η Ogilvy.

To πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει τηλεόραση και digital Mέσα και θα διαρκέσει περίπου 2 μήνες. Η παραγωγή του τηλεοπτικού spot έγινε από την εταιρεία Parasol. Τα νέα Κρι Κρι Grow κυκλοφορούν σε δύο γεύσεις, «Αλεσμένα Δημητριακά» και «Μπανάνα & Μήλο» και παρασκευάζονται, όπως αναφέρει η εταιρεία, από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, με φυσικές αρωματικές ύλες, χωρίς χρωστικές ή συντηρητικά.

Το μήνυμα της καμπάνιας είναι ότι «όσο τα μικρά παιδάκια μεγαλώνουν, τόσο οι γονείς πρέπει να ανακαλύπτουν υγιεινά, θρεπτικά και νόστιμα γεύματα που θα εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ανάπτυξή τους».