Στον Andy Main ανέθεσε η Ogilvy τον ρόλο του παγκόσμιου CEO, όπως ανακοίνωσε η WPP. Ο Main, στέλεχος με μακρά πορεία στη Deloitte, θα αντικαταστήσει τον John Seifert, ο οποίος δήλωσε πρόσφατα ότι θα αποχωρήσει από το agency έπειτα από 41 χρόνια θητείας. Ο Seifert είχε αναφέρει ότι η αποχώρησή του αποτελεί μέρος του πλάνου διαδοχής που είχε σχεδιάσει ο CEO της WPP Mark Read.

Σύμφωνα με την Ogilvy, ο Main θα ενταχθεί στους κόλπους της στο τέλος του Ιουλίου, προκειμένου να ξεκινήσουν οι μεταβατικές διαδικασίες, ενώ ο Seifert θα παραμείνει μέχρι το τέλος του χρόνου προκειμένου να συμβάλλει στη διαδοχή. Έχοντας τον τίτλο του Global Head της Deloitte Digital από το 2018, ο Main πιστώνεται με την επέκταση του συμβουλευτικού κολοσσού στο δημιουργικό πεδίο, μέσω της εξαγοράς πολλών agencies, δείχνοντας έτσι τον δρόμο και σε ανταγωνιστές, όπως η Accenture Interactive.

«Η Ogilvy αποτελεί συνώνυμο της δημιουργικής και στρατηγικής υπεροχής», δήλωσε ο Main. «Έχουμε μια εξαιρετική ευκαιρία να βοηθήσουμε τους πελάτες να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας τη δημιουργική οξυδέρκεια της Ogilvy, για να μετασχηματίσουμε όχι μόνο brands αλλά και ολόκληρες επιχειρήσεις».
(Πηγή: AdAge)