Το Odeon Cinemas Group παρουσίασε μια νέα purpose and marketing διαφημιστική καμπάνια σε Ευρώπη και ΗΠΑ, στην προσπάθειά της να ενθαρρύνει τους φίλους του κινηματογράφου να επιστρέψουν στις αίθουσες μετά την πανδημία. Η καμπάνια «We make movies better», την οποία υλοποίησε η Elvis, έχει ως στόχο να υπενθυμίσει στο κοινό ότι μπορεί να απολύσει καλύτερα τις ταινίες στη μεγάλη οθόνη από όσο στον χώρο του σπιτιού.

Η καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Nicole Kidman, αναδεικνύει τέσσερις βασικούς τομείς στους οποίους η Odeon πιστεύει ότι μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία παρακολούθησης ταινιών. Ο Chris Bates, Commercial & Marketing Director UK & Europe του Odeon Cinemas Group, ανέφερε ότι ο όμιλος «έχει ενθαρρυνθεί από την αυξημένη ζήτηση του κοινού να επιστρέψει στους κινηματογράφους» και ότι, από την επαναλειτουργία τους τον Μάιο, φιλοξένησαν περισσότερους από 6 εκατ. πελάτες.

«Ανυπομονούμε για μια αξιόλογη σειρά νέων ταινιών, συμπεριλαμβανομένης της πρεμιέρας “No Time to Die”, και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την υποστήριξη της Nicole Kidman, η οποία μας βοηθά να επικοινωνήσουμε το νέο purpose μας: “We make movies better”», πρόσθεσε. (Πηγή: Marketingweek.com)