Μετά τις συνεργασίες με πλειάδα γνωστών αθλητών, όπως οι Patrick Mahomes, Lamar Jackson, Mikaela Shiffrin και Chloe Kim, η εταιρεία οπτικών Oakley ανοίγεται για πρώτη φορά στα e-sports, προσθέτοντας στο roster των συνεργατών της και τον gamer και πρωταθλητή του «Call of Duty», Seth «Scump» Abner. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ο Seth Abner θα φορά προϊόντα της Oakley σε όλους τους αγώνες και τα gaming livestreams, ενώ θα συνεργάζεται με το brand με στόχο την παραγωγή καινοτόμων μελλοντικών προϊόντων και καμπανιών. Για τη συμφωνία μεσολάβησε η εταιρεία ταλέντων και ψυχαγωγίας UTA.
H ανακοίνωση της Oakley αποτελεί απόδειξη ότι οι συνεργασίες με αθλητές των e-sports εξελίσσονται σε εξίσου σημαντικές με τις συνεργασίες με αθλητές πιο συμβατικών αθλημάτων. Μάλιστα, το analyst agency Newzoo εκτιμά ότι τα έσοδα από τα e-sports θα φτάσουν τα 1,6 δισ. δολάρια έως το 2023. «Για εμάς, το e-gaming είναι ένα αυθεντικό σπορ και θέλουμε να μάθουμε και να αναπτυχθούμε μαζί με τους αθλητές και τους λάτρεις της e-gaming κοινότητας», σημείωσε ο Caio Amato, Global Chief Marketing Director της Oakley.
(Πηγή: Ad Age)