Από το review δεν επηρεάζονται οι τοπικές συνεργασίες

Spec για την ανάθεση του global creative λογαριασμού του brand Nutella διεξάγει η Ferrero. Η εταιρεία αναζητά το agency που θα αναλάβει την επικοινωνία του brand σε διάφορες περιστάσεις, διεθνώς, καθ’ όλη τη χρονιά, μεταξύ των οποίων και τα Χριστούγεννα. Κατά τη διαδικασία επιλογής, η Ferrero θα συνεργαστεί με τη The Observatory International. Αυτή τη στιγμή, η Nutella συνεργάζεται με τον ευρωπαϊκό βραχίονα Providence της BETC, ιδιοκτησία της Havas, και το Publicis Groupe στην Ασία.

Τα τοπικά briefs δεν θα επηρεαστούν από το global review. Όσον αφορά στις επικοινωνίες της Nutella, πολλές εξ αυτών αφορούν brand experiences, συμπεριλαμβανομένου ενός pop-up «syrup swap shop», φέτος, με αφορμή την Pancake Day στη Νέα Υόρκη, καθώς και το ξενοδοχείο της Nutella, το οποίο άνοιξε για τους fans της στην Καλιφόρνια τον Νοέμβριο του 2019. Πέρυσι, η μητρική Ferrero προσέλαβε, ως global media agency, τη Mindshare, ιδιοκτησίας WPP, λήγοντας με αυτόν τον τρόπο τη συνεργασία με την PHD της Omnicom, ενώ, για την αγορά της Κίνας, επέλεξε τη Starcom. Εκτιμάται δε ότι η εταιρεία θα δαπανήσει έως και 950 εκατ. σε media παγκοσμίως.

(Πηγή: Campaign)