Η αρχή έγινε με την είσοδο του brand στο Amazon

Το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση έγινε με την είσοδο της εταιρείας στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και τη διάθεση της χειμερινής συλλογής Nota Lingerie μέσω του Amazon.co.uk σε περισσότερους από 20 εκατ. ενεργούς online καταναλωτές. Ο Γιώργος Χατζόπουλος, Managing Director του ShoppingNetwork, δήλωσε σχετικά: «Η Nota αποτελεί μια επιτυχημένη ελληνική εταιρεία η οποία χαρακτηρίζεται από πνεύμα εξωστρέφειας και συνεχούς διερεύνησης καινοτόμων τρόπων για να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της.

Είναι χαρά μας που προχωράμε μαζί τη διαδικασία εισαγωγής του brand σε νέες αγορές». Από την πλευρά του ο Βασίλης Μασσέλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Νότα Μασσέλος ΑΕ επισήμανε ότι «η Nota, αλλά και οι ελληνικές επιχειρήσεις μόδας γενικότερα, έχουν πολλά να κερδίσουν αξιοποιώντας τις δυνατότητες των marketplaces για απευθείας διάθεση των προϊόντων τους, κατ’ αρχάς στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης».