Ένα από τα πρώτα μεγάλα brands που εισέρχονται στο metaverse γίνεται η Nike, με τον εικονικό κόσμο που δημιούργησε με πρότυπο τα κεντρικά της γραφεία στην πλατφόρμα video game Roblox. Το ψηφιακό περιβάλλον με την ονομασία Nikeland επιτρέπει στους παίκτες να ντύσουν το avatar τους με ειδικά προϊόντα της εταιρείας, τα οποία είναι δωρεάν για όλους, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν το επιταχυνσιόμετρο στις ψηφιακές τους συσκευές προκειμένου να μεταφέρουν την κίνηση που κάνουν offline στο ψηφιακό παιχνίδι.

Το metaverse, το οποίο συζητείται ευρέως στο tech industry μετά τη μετονομασία της Facebook σε Meta, αποτελεί έναν εικονικό ψηφιακό κόσμο όπου οι χρήστες, με τη μορφή avatars, μπορούν να αλληλεπιδρούν, να απολαμβάνουν συναυλίες και να κάνουν αγορές.

Η παγκόσμια αγορά του metaverse εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 6,16 δισ. δολάρια μέσα στο 2021, ενώ υπολογίζεται ότι θα εκτιναχθεί στα 41,62 δισ. μέχρι το 2026, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics. «Η Nike δημιούργησε τον συγκεκριμένο κόσμο με φόντο την παγκόσμια έδρα της στο immersive 3D περιβάλλον της Roblox, στο πλαίσιο του στόχου της να μετατρέψει τον αθλητισμό και το παιχνίδι σε lifestyle», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

(Πηγή: Reuters)