H NielsenIQ διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Price & Promo», το οποίο θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 1η Ιουλίου, και απευθύνεται σε υψηλόβαθμα στελέχη του Marketing, Customer & Trade Marketing, καθώς και των Πωλήσεων.

Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, με 3 στους 4 αγοραστές, να παρουσιάζουν μεγαλύτερη ευαισθησία στις τιμές και τις προωθητικές ενέργειες, αλλάζοντας τα πρότυπα αγοράς και κατανάλωσης.

Τι πρέπει να λάβουν υπόψη οι marketers για το 2021; Μετατρέποντας τα στοιχεία και τα δεδομένα των τοπικών και παγκόσμιων αγορών σε πληροφορίες, η NielsenIQ συνθέτει την καταναλωτική συμπεριφορά σε βασικές κατηγορίες FMCG κατά την περίοδο πριν και μετά το Covid-19, με τη χρήση αναλυτικών μοντέλων τιμολόγησης και προώθησης, διερευνώντας αν και κατά πόσο έχουν αλλάξει οι δυναμικές.