Ενδιαφέροντα στοιχεία παρουσιάσθηκαν νωρίτερα σήμερα σε κλειστή εκδήλωση

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι σύμφωνα με τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, κυριότερη ανησυχία των Ελλήνων αποτελεί η εργασιακή τους ασφάλεια, ακολουθούμενη από την ευρύτερη οικονομία της χώρας και τα προσωπικά τους χρέη. Στην πλειοψηφία τους στρέφονται σε φθηνότερες μάρκες όταν πραγματοποιούν αγορές στο super market, με το οργανωμένο λιανεμπόριο να έχει κινηθεί πτωτικά το 2016, τάση που αναμένεται και για το 2017. Μικρή πτώση καταγράφουν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με τη «δύναμή» τους να παραμένει η κατηγορία των τυποποιημένων τροφίμων-ποτών. Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι, περίπου το 43% των προϊόντων FMCG το 2016, πωλήθηκαν υπό καθεστώς προωθητικών ενεργειών. Όσον αφορά στην ημερήσια τηλεθέαση, η Ελλάδα βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα στην Ευρώπη, μαζί με άλλες χώρες σε καθεστώς «κρίσης». Περισσότερα στοιχεία θα παρατεθούν σε αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.