Η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για τα My Market επανατοποθετεί στρατηγικά και δημιουργικά το brand στην αγορά του σούπερ μάρκετ. Επιστρατεύει το συναίσθημα, δίνοντας έμφαση στην απόδοση του όρου «οικογένεια» υπό το πρίσμα των σχέσεων φροντίδας που χτίζονται μεταξύ των ανθρώπων που συνδέονται με δεσμούς αγάπης.

Το ζητούμενο ήταν να τοποθετηθούν στο επίκεντρο εκείνοι που φροντίζουν τους άλλους, εξασφαλίζοντας πάντα το καλύτερο γι’ αυτούς. Άλλωστε το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Μαζί, για όσα αγαπάς» αυτό ακριβώς δηλώνει: την κοινή φροντίδα.

Μy Market και πελάτης, συμβαδίζουν για να καταφέρουν μαζί τον στόχο. Παρουσιάζοντας ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών, σε διαφορετικές φάσεις της ζωής τους και της σχέσης τους, η βασική ταινία της καμπάνιας είναι μια ωδή στην αξία της φροντίδας απ’ όπου, και για οποιοδήποτε λόγο και αν προέρχεται, με ρυθμό που συγχρονίζεται με το «Take On Me» των A-HA σε διασκευή Musou, και κάτω από τη σκηνοθετική ματιά του Στάθη Μουρδουκούτα σε παραγωγή Stefi Productions.

Η καμπάνια συμπληρώνεται και από δύο ακόμα ταινίες που εστιάζουν στους στρατηγικούς πυλώνες που απαντούν στις ανάγκες των πελατών των My Market: την ποιότητα και φρεσκάδα των προϊόντων μαζί με τη ζεστή, φιλική εξυπηρέτηση. Τέλος, η νέα καμπάνια ενσωματώνει και παρουσιάζει για πρώτη φορά την ανανεωμένη εικόνα του brand, με facelift λογοτύπου και επανασχεδιασμό όλων των στοιχείων branding. Η καμπάνια θα τρέξει με ένα ολοκληρωμένο 3600 πλάνο σε online και offline Μέσα.