Την T-Shaped παρουσίασε η MRM του McCann Worldgroup, με στόχο να συμβάλλει στην ανάπτυξη των πελατών μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Το νέο business consultancy απευθύνεται στους πελάτες του agency, καθώς και στους 25 μεγαλύτερους παγκόσμιους λογαριασμούς του McCann Worldgroup.

Με επικεφαλής την Global Chief Technology Officer της MRM, Jayna Kothary, η ομάδα αποτελείται από senior leaders διαφορετικών ειδικοτήτων, οι οποίοι θα βοηθούν τους πελάτες να αναπτύσσουν πιο ουσιαστικές σχέσεις με τους καταναλωτές μέσα από λύσεις που συνδυάζουν διαφορετικά disciplines. Το νέο εγχείρημα έχει απορροφήσει ταλέντα από τον ανταγωνισμό και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τον Dr. Simon Gill, πρώην Chief Experience Officer στην Isobar της Dentsu και τον Mahesh Ghughari, σύμβουλο martech προερχόμενο από την Sapient της Publicis.

Σύμφωνα με την Global CEO της MRM Kate MacNevin, η επωνυμία, «T-Shaped», παραπέμπει στο είδος των ανθρώπων που επιθυμεί να προσελκύει η MRM: άτομα με διεπιστημονική εμπειρία, που μπορούν να εμβαθύνουν σε ένα συγκεκριμένο πεδίο. Προς το παρόν, η T-Shaped συνεργάζεται με πελάτες της Υγείας και των CPGs, ωστόσο θα παίξει σημαντικό ρόλο σε επερχόμενα pitches.

(Πηγή: Campaign)