Η εξέλιξη αυτή θέτει σε εγρήγορση σειρά agencies σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών τα FCB και Martin Agency της IPG, το Ogilvy της WPP και τα McGarryBowen και 360i της Dentsu Aegis. «Αναθεωρούμε διαρκώς τις πρακτικές και τις συνεργασίες μας προκειμένου να είμαστε προετοιμασμένοι για το μέλλον», σχολίασε η εταιρεία. «Με μια νέα στρατηγική ανάπτυξης και ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο, τοποθετούμε το digital στο επίκεντρο και βρισκόμαστε στα πρώτα στάδια αξιολόγησης της δομής μας». Σύμφωνα με τα στοιχεία του AdAge, η Mondelez κατατάσσεται στην 91η θέση μεταξύ των διαφημιζομένων παγκοσμίως, με τη διαφημιστική της δαπάνη να διαμορφώνεται περί το 1,25 δισ. δολάρια το 2017, έχοντας μειωθεί κατά 10,6%. Υπό τη διεύθυνση του CEO Dirk Van de Put, ο οποίος εντάχθηκε στους κόλπους της στα τέλη του 2017, η Mondelez έχει μετατοπίσει το επίκεντρο της στρατηγικής marketing και θέτει σε εφαρμογή μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση, προκειμένου να στηρίξει τόσο τα παγκόσμια όσο και τα τοπικά brands της, αντί να δίνει έμφαση μόνο στα παγκόσμια.
Πηγή: (AdAge)