Ο ελβετικός κολοσσός, ο οποίος θα διαθέτει το brand μέσω της Mondelez, αναφέρει ότι η πιο πρόσφατη σειρά προϊόντων του, με την επωνυμία «Cacaofruit Experience» σηματοδοτεί τη μετάβαση της κατηγορίας τροφίμων και ποτών σε μια νέα εποχή. Τα περισσότερα προϊόντα σοκολάτας που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή παράγονται με τέτοιο τρόπο που το 70% του καρπού του κακάο δεν χρησιμοποιείται και καταλήγει στα σκουπίδια.

Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, η νέα διαδικασία αξιοποιεί ολόκληρο τον καρπό, από τους σπόρους στη φλούδα, την πούλπα και τον χυμό, «δημιουργώντας μια σειρά υψηλής ποιότητας υλικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε χυμούς, smoothies, παγωμένα επιδόρπια, προϊόντα ζύμης, σνακ και φυσικά σοκολάτες». Η σοκολάτα WholeFruit αποτελεί την τελευταία καινοτομία της ελβετικής εταιρείας, η οποία δέχεται συνεχείς πιέσεις λόγω του εντεινόμενου ανταγωνισμού και των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών, οδηγούμενη έτσι στην καινοτομία και τον πειραματισμό.

Η σοκολατοβιομηχανία παράγει και προμηθεύει σοκολάτα σε γίγαντες της βιομηχανίας όπως Nestlé, Unilever και Mondelez. Η τελευταία θα προχωρήσει στην ανάπτυξη των πρώτων νέων προϊόντων υπό το νέο brand, CaPao, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες αδειοδότησης για την κυκλοφορία του στην Ευρώπη.
(Πηγή: MarketingWeek.com)