Τη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης #REDress της Rich Passion Jewellery, σχετικά με την κακοποίηση γυναικών και τις διακρίσεις, στήριξε η Metro (My market και Metro Cash & Carry). Συγκεκριμένα, με έμφαση στο κόκκινο χρώμα, περισσότεροι από 100 άνθρωποι της εταιρείας φωτογραφήθηκαν, φορώντας το βραχιόλι που σχεδιάστηκε από τη Rich Passion Jewellery για αυτόν τον σκοπό.
Μέρος των εσόδων της καμπάνιας, θα διατεθεί για τη στήριξη του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών, Διοτίμα. «Την περίοδο που διανύουμε, βλέπουμε όλο και συχνότερα να εκδηλώνονται περιστατικά βίας κατά των γυναικών.
Απέναντι σε αυτό το κοινωνικό ζήτημα, που παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, δεν είναι δυνατόν να αδιαφορήσουμε», δήλωσε σχετικά η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της Metro.