H Meta βάζει τέλος στη διαφημιστική στόχευση των εφήβων βάσει φύλου σε Facebook και Ιnstagram. Οι επικαιροποιημένες ρυθμίσεις αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τον Φεβρουάριο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή της η εταιρεία, επισημαίνοντας πως η στόχευση των εφήβων θα γίνεται μόνο βάσει ηλικίας και τοποθεσίας, ενώ, προηγουμένως, η Meta εμπόδιζε τη στόχευση των εφήβων με βάση τη δραστηριότητά τους στις πλατφόρμες της.
«Αναγνωρίζουμε ότι οι έφηβοι δεν είναι τόσο εξοπλισμένοι όσο οι ενήλικες, ώστε να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με το πώς χρησιμοποιούνται τα διαδικτυακά δεδομένα τους για διαφημίσεις, ιδιαίτερα, όταν πρόκειται για την προβολή προϊόντων που είναι διαθέσιμα προς αγορά», ανέφερε η Meta στην ανάρτησή της. «Για τον λόγο αυτόν, περιορίζουμε περαιτέρω τις επιλογές που έχουν οι διαφημιζόμενοι για να προσεγγίσουν τους εφήβους, καθώς και τις πληροφορίες που χρησιμοποιούμε για την προβολή διαφημίσεων σε αυτούς».
Σημειώνεται, τέλος, πως τα παιδιά πρέπει να είναι 13 ετών για να δημιουργήσουν λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα της Meta και πως αλλαγές σχετικά με τη στοχευμένη διαφήμιση θα ισχύουν για τα άτομα ηλικίας 13 έως 17 ετών.
(Πηγή: AdAge)