Η Merkle, ιδιοκτησίας Dentsu International, προχώρησε σε συμφωνία για την απόκτηση της LiveArea, ενός commerce and customer experience agency, με έδρα το Ντάλας. Το deal εξαγοράς ανέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε 250 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το οποίο οι 590 υπάλληλοι της LiveArea θα ενσωματωθούν στη Merkle.

Δεδομένου ότι η ίδια η Merkle τοποθετείται στην αγορά ως «ηγέτιδα στο data-driven customer experience management», η συμφωνία θα μπορούσε να βοηθήσει το Dentsu Group να επιτύχει τον στόχο του για την επίτευξη του 50% των εσόδων του από το customer transformation και την τεχνολογία. Η εξαγορά της LiveArea θα βοηθήσει τόσο τη Merkle, όσο και την Dentsu, να εμβαθύνουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τη πρώτης, όπως Salesforce, SAP και Adobe. Η ηγετική ομάδα LiveArea θα αναφέρεται απευθείας στον Pete Stein, Global Lead for Experience and Commerce της Merkle. H απόκτηση της LiveArea θα βοηθήσει τη Merkle να δυναμώσει τις δυνατότητες της στο e-commerce, το οποίο θεωρείται τώρα από την ίδια την εταιρεία πιο σημαντικό από ποτέ.

(Πηγή: TheDrum)