Ως επίσημος χορηγός του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας Η Mercedes-Benz, με το μήνυμα Run More Drive Less, καλεί και φέτος το κοινό να υιοθετήσει έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής και στις 11 Νοεμβρίου να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι και να τρέξει στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
Από τις 6 Νοεμβρίου, οι fans της στο Facebook καλούνται να «τρέξουν» στο timeline της σελίδας για να βρουν το «κρυφό» post του τερματισμού και να κερδίσουν running εξοπλισμό. Από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου, οι δρομείς θα μπορούν να δηλώσουν στην ομάδα της Mercedes-Benz που θα βρίσκεται στη Marathon Expo, τον χρόνο που έχουν ως στόχο να σπάσουν στον αγώνα. Την ημέρα της διοργάνωσης, η Mercedes-Benz θα περιμένει τους δρομείς στο περίπτερό της μετά τον τερματισμό, για να φωτογραφηθούν με την επίσημη χρονομέτρησή τους στο ειδικά διαμορφωμένο booth και να διεκδικήσουν ένα δώρο-εμπειρία.