Λανσάρει νέο global τμήμα, χρησιμοποιώντας data και τεχνολογία

Η MediaCom λανσάρει το MediaCom Creative Systems, ένα global τμήμα με στόχο να ενώσει και πάλι τα media και το creative, χρησιμοποιώντας τα data και την τεχνολογία. Του τμήματος θα ηγείται ο Stef Calcraft, ο Co-founder της Mother, ο οποίος μετέβη στο δίκτυο του WPP το 2019, ως global Chief Executive με αρμοδιότητα το creative transformation. Η MediaCom λάνσαρε τμήμα Creative Systems στην Αυστραλία και τις ΗΠΑ, το 2019, ωστόσο τώρα άνθρωποί της με global ρόλους θα στελεχώσουν την ηγετική ομάδα του νέου τμήματος. Το λανσάρισμα συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική του WPP να επανατοποθετηθεί ως μια creative transformation εταιρεία. Το MediaCom Creative Systems θα προσφέρει νέα προϊόντα, όπως «addressable creative» με στόχο να βελτιώσει το media performance, ενοποιώντας τα addressable media με τα creative analytics. Πρόκειται για ένα νέο εργαλείο, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να κατανοήσει ποιες διαφημίσεις λειτουργούν και ποιες όχι. Επίσης, το agency λανσάρει το MediaCom Play, με full-service gaming πρακτική, η οποία διαθέτει τοπικά γραφεία στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και τη Σαγκάη. «Μπήκαμε σε μια νέα εποχή δημιουργικότητας, όπου το relevance βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε βλέψης των CEOs και CMOs για ανάπτυξη. Όμως για να οδηγήσουμε το relevance απαιτούνται διαφορετικός τρόπος εργασίας και μετασχηματισμός των creative λύσεων», δήλωσε ο Stef Calcraft.

(Πηγή: Campaign)