Λανσάρισμα των νέων ψωμιών για τοστ «Χωριανό» και «Γεύση2»

Η συνεργασία ξεκίνησε με δύο τηλεοπτικά σποτ που είναι «στον αέρα» εδώ και λίγες ημέρες, με κεντρικό μήνυμα «Μύρισε ψωμί». Σύμφωνα με πληροφορίες, και τα δύο brand είναι με φυσικό προζύμι, αφράτο και μαλακό εκτός ψυγείου, χωρίς συντηρητικά και πρόσθετα. Το «Χωριανό» κυκλοφορεί σε 3 κωδικούς (σταρένιο με δημητριακά, ολικής άλεσης με σίκαλη και πολύσπορο), ενώ το «Γεύση2» (στο τετράγωνο), διαθέτει 4 κωδικούς (σίτου, ολικής άλεσης, πολύσπορο και με καλαμπόκι).
 
Εκτός από τη McCann Athens, στο roster των διαφημιστικών της Ε.Ι.Παπαδοπούλου ανήκουν ακόμα η Arrow, η DDB Athens, η Havas Worldwide Athens και η attp. Τα media χειρίζεται η Tempo OMD Hellas. H είσοδος της Ε.Ι.Παπαδοπούλου στην αγορά του τυποποιημένου άρτου αναμένεται να εντείνει περαιτέρω τον ανταγωνισμό στην αγορά, κυρίως μετά τη μεγάλη άνοδο των private label.