Με την ονομασία Creatable World, η νέα συλλογή αποτελείται από kits που περιλαμβάνουν την κούκλα μαζί με συνδυασμούς ρούχων, αξεσουάρ και περούκες. «Αισθανθήκαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε μια σειρά από κούκλες χωρίς ταμπέλες», εξήγησε η Kim Culmone, Senior VP of Fashion Doll Design της Mattel, συμπληρώνοντας ότι, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας, τα παιδιά δεν θέλουν τα παιχνίδια τους να ορίζονται από κανόνες φύλου.

Η εταιρεία προετοίμαζε επί 2 έτη τη σειρά, η οποία διατίθεται online, σε μεγάλα πολυκαταστήματα όπως τα Target και Walmart, καθώς και στο Amazon. Οι κούκλες είναι διαθέσιμες σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων δέρματος με πολλές διαφορετικές επιλογές μαλλιών. Η Mattel λάνσαρε video στο YouTube για την επικοινωνία των νέων προϊόντων, διάρκειας 30’’, ενώ όλο το marketing έγινε εσωτερικά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mattel τονίζει τη διάσταση της διαφορετικότητας. Μετά από χρόνια πτωτικών πωλήσεων για τη Barbie, ο κολοσσός των παιχνιδιών εισήγαγε το 2016 μια ευρύτερη γκάμα σωματότυπων και εθνικοτήτων, με επικοινωνιακά μηνύματα ενδυνάμωσης των γυναικών.
(Πηγή: AdAge)