Για την επόμενη τριετία, έως το 2024, η Mastercard ανανεώνει τη συνεργασία της με το UEFA Champions League, ως υπερήφανος υποστηρικτής, επεκτείνοντας τη σχέση της με τη διοργάνωση, η οποία ξεκίνησε το 1994. Η συμφωνία των δύο πλευρών περιλαμβάνει και τα δικαιώματα του UEFA Super Cup, για τις χρονιές 2021, 2022 και 2023.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η εταιρεία θα προσφέρει εμπειρίες στους φιλάθλους διεθνώς, καθώς και τη δυνατότητα στα νέα παιδιά να συνοδεύουν παίκτες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου κατά την είσοδο τους στον αγωνιστικό χώρο, πριν την έναρξη κάθε αγώνα, είτε με φυσική παρουσία στο γήπεδο, είτε με ψηφιακές δράσεις.