Η καμπάνια κατέγραψε πάνω από 1 δισ. προβολές στα social media

Η Mastercard πραγματοποίησε την ψηφιακή καμπάνια #PricelessWave με αφορμή την επανέναρξη του UEFA Champions League, η οποία συγκέντρωσε περισσότερες από ένα δισ. προβολές ανάμεσα σε φιλάθλους, διάσημους ποδοσφαιρόφιλους και πρώην παίκτες του αθλήματος. Το #PricelessWave challenge δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους φιλάθλους από όλο τον κόσμο, κατά τη διάρκεια των αγώνων του UEFA Champions League ως ένα διαφορετικό ψηφιακό «κύμα», όπως αυτά που συνηθίζονται στα ποδοσφαιρικά γήπεδα.

Ένα ειδικά σχεδιασμένο φίλτρο, το οποίο ετίθετο σε εφαρμογή με το σήκωμα των χεριών του εκάστοτε χρήστη, σχημάτιζε ψηφιακές μπάλες οι οποίες γέμιζαν την οθόνη του κινητού του και παράλληλα ενεργοποιούσε το ηχητικό σήμα της Mastercard. Η καμπάνια κατέγραψε 1.259.815.688 προβολές στα social media, ενώ παράλληλα περισσότεροι από 167 εκατ. χρήστες αλληλεπίδρασαν με αυτήν, κοινοποιώντας, σχολιάζοντας ή κάνοντας «like» στο περιεχόμενο.