Μετά από μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο του τουρισμού, η κατηγορία επανέρχε-ται αυξάνοντας το ad spend της. Στο πλαίσιο αυτό, η ξενοδοχειακή αλυσίδα Marriot λανσάρει την καμπάνια «The Power to Travel», τη μεγαλύτερή της παγκόσμια καμπά-νια μέχρι σήμερα, καθώς επιχειρεί να αξιοποιήσει την αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ταξίδια. Επιπλέον, το brand δοκιμάζει νέα marketing κανάλια, προκειμένου να προσελκύσει νέους πελάτες.

Η διαφημιστική ταινία, διάρκειας 30΄΄, περιλαμβάνει μια σειρά από διαφορετικές δραστηριότητες και τοποθεσίες σε όλον τον κόσμο, στέλνοντας το μήνυμα ότι «δεν είμαστε σε αυτόν τον πλανήτη για να κλείμουμε τα μάτια στον κόσμο. Είμαστε εδώ για να βγούμε έξω και να γνωρίσουμε τα πολλά του θαύματα». Επιπρόσθετα, η Marriot θα εγκαταστήσει 2 διαδραστικές out-of-home βιτρίνες στο Μανχάταν σε συνεργασία με το Pinterest, ενώ θα προωθήσει την καμπάνια της, για πρώτη φορά, και στο TikTok.

Επίσης, προετοιμάζει shoppable συνεργασίες με τις Hulu και HBO Max, ενώ θα προβάλει τη σειρά «How to travel better» στην πλατφόρμα της, Marriott Bonvoy Traveler. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση της Marriot σε μία μόνο καμπάνια, από το λανσάρισμα του Bonvoy, 2 χρόνια πριν.

(Πηγή: AdAge)