Η Μαρία Μίλτου εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό της DPG Digital Media ως Account Manager. Πρόκειται για στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του εντύπου και ηλεκτρονικού τύπου, καθώς έχει εργαστεί σε εκδοτικούς ομίλους, όπως ο όμιλος Καθημερινή, IMAKO, ΔΟΛ, κ.ά.

«Η εν λόγω συνεργασία έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω το εμπορικό τμήμα της DPG Digital Media, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου καινοτόμων και δημιουργικών υπηρεσιών προς τους πελάτες και διαφημιζόμενους», καταλήγει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.