Με #makvelstories στα social media και με διαγωνισμό

Μία νέα 360°digital ενέργεια λανσάρει η Μακαρονοποιΐα Βορείου Ελλάδος (ΜΑΚΒΕΛ), παρουσιάζοντας 81 χρόνια ιστορίας, 8 μικρές ιστορίες που διηγούνται το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της εταιρείας. Με το Facebook και το Instagram ως τις βασικές πλατφόρμες επικοινωνίας του δημογραφικά στοχευμένου κοινού της, η ΜΑΚΒΕΛ σχεδίασε μία digital ενέργεια επικοινωνίας με στόχο το brand awareness, την αύξηση του engagement στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, την αύξηση επισκεψιμότητας στο website και τo email marketing growth.

Για τον σκοπό αυτό δημιουργήθηκε ένα mobile friendly landing page μέσα στο υπάρχον website, ως σημείο υποδοχής των προωθητικών ενεργειών σε Facebook, Instagram και YouTube, το οποίο εξοπλίζεται με όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες για να ακολουθήσουν ενέργειες Remarketing και eMail marketing. Η ενέργεια περιλαμβάνει 9 γραφιστικά posts με την ιστορία της ΜΑΚΒΕΛ με μία art-ρετρό αισθητική. Τα post συνοδεύονται από το branded hashtag #makvelstories και προωθούνται όχι μόνο οργανικά, αλλά και διαφημιστικά στα δημογραφικά στοχευμένα κοινά. Τα posts ακολουθεί ένα video σχετικά με την έναρξη του διαγωνισμού #makvelstories.