Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Magnet για το Milner, «Η γεύση μίλησε και τα είπε όλα!». Η καμπάνια αποτελείται από δύο TVCs, δύο διαφορετικές ιστορίες με πρωταγωνιστές που περιγράφουν την εμπειρία τους κατά την τυφλή γευστική δοκιμή του Milner.

Οι ήρωες εξιστορούν πως έκλεισαν μάτια, μύρισαν, δοκίμασαν και… παρασύρθηκαν από τη γεύση του Milner και δεν κατάλαβαν ότι το τυρί που τρώνε είναι light.

Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνείται το αποτέλεσμα έρευνας στην οποία 7 στους 10 που δοκίμασαν Milner σε τυφλή γευστική δοκιμή είπαν ότι έχει τόσο πλούσια γεύση όσο ένα Gouda πλήρες σε λιπαρά. H καμπάνια τρέχει σε όλα τα Μέσα.