Ξεκίνησε το Σάββατο πανευρωπαϊκή καμπάνια

(ΠΑΡΙΣΙ) Η επικοινωνία αφορά σε homepage takeovers στο YouTube στη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γερμανία για πέντε ημέρες.

Τα takeovers περιλαμβάνουν διαφορετικά video ads για έξι brands αρωμάτων, τα Yves Saint Laurent, Armani, Lancôme, Cacharel, Ralph Lauren και Diesel.

Η καμπάνια, η οποία έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με τη Fred & Farid και την προσαρμογή έχει επιμεληθεί η ZenithOptimedia, θα είναι το αντικείμενο έρευνας που διεξάγει η ZenithOptimedia και το YouTube, αναφορικά με τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας και της επίδρασής της στο brand image.