Στην κατάρτιση του 6ου Socioeconomic Impact Report, για την περίοδο Μάρτιος 2020 – Φεβρουάριος 2021, προχώρησε η Lidl Ελλάς με στόχο να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας με σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Επιπλέον πραγματοποίησε, για 2η συνεχή χρονιά, τη Social Return on Investment (SROI) Study, με σκοπό, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTY Greece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία, το διάστημα Ιανουάριος 2014 – Δεκέμβριος 2020.

Τα ευρήματα έδειξαν πως για κάθε 1 ευρώ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTY Greece, έχουν δημιουργηθεί 3,7 ευρώ κοινωνικής αξίας μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.