Με αφορμή τον μήνα εορτασμού του Pride, το Lego Group απευθύνει πρόσκληση στις LGBTQ+ οικογένειες να εκφραστούν μέσα από ένα νέο λεξιλόγιο παιχνιδιού.

Η καμπάνια «A to Z of Awesome» δίνει τον τελευταίο λόγο για τη συμπερίληψη στους πελάτες, ζητώντας από την κοινότητα να εμπνευστεί από το Pride και να δημιουργήσει ένα αλφάβητο
με τα δημοφιλή τουβλάκια της.

Η καμπάνια που θα επεκταθεί και το 2023, επιδιώκει να οικοδομήσει ένα νέο λεξιλόγιο από τις συντομογραφίες και τις καταλήξεις των αντωνυμιών, με στόχο την πυροδότηση συζητήσεων γύρω
από την ταυτότητα.

Η Alero Akuya, Vice-President of Brand Development του Lego Group, δήλωσε: «Τα τουβλάκια της Lego μπορούν να αποτελέσουν μια ισχυρή μορφή έκφρασης, καθώς μπορείς να χτίσεις ό,τι θέλεις. Επίσης, γνωρίζουμε ότι στους ανθρώπους αρέσει να μιλούν για αυτά που φτιάχνουν και έτσι σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ένα ιδανικό μέσο για να ξεκινήσουμε σημαντικές και κάποιες φορές δύσκολες συζητήσεις γύρω από την ταυτότητα». Ολόκληρη η αλφάβητος Lego Pride θα αποκαλυφθεί στο τέλος του χρόνου, με την πρωτοβουλία να έρχεται σε συνέχεια έρευνας σύμφωνα με την οποία το 59% των LGBTQ νέων έχει υποστεί διακρίσεις.

(Πηγή: TheDrum)