Η Lacta αναγνωρίζει τη σημασία της αγάπης και καλεί τους καταναλωτές να τη μοιραστούν με τη νέα της συλλεκτική συσκευασία, «έπειτα από μία χρονιά που άλλαξε τον κόσμο και οι λέξεις “μαζί” και “κοντά” απέκτησαν διαφορετικό νόημα». Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, η Lacta αφαιρεί το λογότυπό της από την αναγνωρίσιμη συσκευασία της, παραχωρώντας τη θέση του στη λέξη «Love».
Σε έναν κόσμο που η προσωπική επαφή είναι δύσκολη και οι ημέρες περνούν χωρίς να βλέπουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, η Lacta υπενθυμίζει ότι η αγάπη είναι για να τη μοιράζεσαι με όποιον εσύ θες. Σε μία περίοδο που το «μαζί» γίνεται απαγορευτικό, η νέα καμπάνια #ShareTheLove ενώνει τους καταναλωτές και τους καλεί να μοιραστούν τη δική τους σοκολάτα με τους δικούς τους ανθρώπους «γιατί όταν η πραγματικότητα μας χωρίζει, υπάρχει κάτι που μας κρατάει μαζί».