«Οι φίλοι του τένις θα μπορούν να αγοράσουν τη συλλογή Lacoste X Novak Djokovic ενώ θα τον παρακολουθούν να παίζει σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο Josh Feldman, Executive VP, Head of Marketing and Advertising Creative, του NBC. Οι θεατές, την ώρα που θα απολαμβάνουν τον Djokovic να αγωνίζεται, θα δουν μια ειδοποίηση που θα τους παρακινεί να κρατήσουν ψηλά την κάμερα του τηλεφώνου τους κατά τη διάρκεια «on-air shoppable στιγμιοτύπων».

Κάνοντας κλικ σε έναν QR code, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν τα αντικείμενα που επιθυμούν απευθείας από τη συλλογή του αθλητή στο Lacoste.com, συμπεριλαμβανομένου του outfit που θα φορά στο γήπεδο. Το κανάλι, έχει ξεκινήσει να επιστρατεύει πιθανούς διαφημιζόμενους ήδη από την αρχή του μήνα και ο Feldman δήλωσε ότι υπάρχουν σε εξέλιξη συζητήσεις και με άλλες μάρκες. Η τάση των shoppable ads φαίνεται να διευρύνεται καθώς και η Walmart πειραματίζεται με αυτά στο Vudu, ενώ και η Google τεστάρει shoppable ads στο YouTube. (Πηγή: AdAge)