Σχεδόν όλα τα μεγάλα δίκτυα θα συμμετέχουν στο spec.

Διαδικασία αναθεώρησης του παγκόσμιου media λογαριασμού της ξεκίνησε η Kraft Heinz. Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδόν όλα τα μεγάλα δίκτυα αναμένεται να λάβουν μέρος στο spec, μεταξύ αυτών οι WPP, Omnicom, Publicis και Dentsu, με τις Havas και Interpublic ωστόσο να απέχουν.

«Το συμβόλαιό μας με τη Starcom Worldwide λήγει φέτος και έτσι η Kraft Heinz διερευνά τις δυνατότητες για τις παγκόσμιες λειτουργίες planning και buying για να διασφαλίσει ότι είμαστε σωστά τοποθετημένοι με ορίζοντα το 2021 και έπειτα», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας. Το agency της Publicis ανέλαβε τον λογαριασμό πριν από 5 χρόνια, όταν Kraft και Heinz συγχωνεύτηκαν, ενώ η αξία του εκτιμάται στα 600 εκατ. δολάρια.

Το spec αναμένεται να πραγματοποιηθεί παρά τη συνέχιση της πανδημίας, όπως γίνεται και με άλλα μεγάλα pitches, αν και μικρότερα projects και αναθεωρήσεις έχουν αναβληθεί λόγω κορωνοϊού. Τον προηγούμενο μήνα, ο CEO Miguel Patricio ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να μειώσει τις συνεργασίες με agencies στο μισό φέτος και παράλληλα να αυξήσει το media spend κατά 30%. Το σχέδιο αυτό εκπονήθηκε μετά από μια δύσκολη οικονομικά χρονιά για την εταιρεία, η οποία κατέγραψε πτώση πωλήσεων 2,7% στην αμερικανική αγορά.
(Πηγή: Campaign)