Ποιο ήταν το brief, το ζητούμενο από τον πελάτη και ποια ήταν η πηγή έμπνευσης που σας οδήγησε σε αυτήν την ταινία;
Όλα είχαν ως σημείο εκκίνησης την έννοια του Extra Mile και τη δημιουργία ενός σύγχρονου storytelling. Το Extra Mile για μία μεγάλη εταιρεία σαν τη ΔΕΛΤΑ είναι το «επιπλέον βήμα» που οφείλει να κάνει κάθε εταιρεία του βεληνεκούς της ως προσφορά προς τον καταναλωτή. Είναι με απλά λόγια το ηθικό χρέος της να προσφέρει τα προϊόντα της σε κάθε γωνιά της χώρας μας, ώστε να μη λείψουν από κανέναν Έλληνα τα βασικά αγαθά. Αυτό ακούγεται απλό και αυτονόητο, αλλά τελικά δεν είναι, καθώς τα προϊόντα αυτά πρέπει να φτάσουν στα πιο μακρινά σημεία του χάρτη, στις μικρές «κουκίδες».
Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται ο καταλυτικός παράγοντας της δέσμευσης της εταιρείας και των ανθρώπων της ΔΕΛΤΑ να εκπληρώσει την αποστολή αυτή.
Η δέσμευση με την οποία οι άνθρωποι της ΔΕΛΤΑ, χειμώνα-καλοκαίρι, πηγαίνουν σε όλη την Ελλάδα αψηφώντας αποστάσεις, καιρικές συνθήκες, κόπο -αυτό είναι το Extra Mile. Ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία, με ελάχιστους κατοίκους. Αυτή η στάση της ΔΕΛΤΑ ως εταιρεία και ως μάρκα, την τοποθετεί στην κατηγορία των Mega Brands, χτίζοντας διαχρονική σχέση με τον καταναλωτή. Αυτή η δέσμευση και η προσπάθεια ήταν το brief του πελάτη.
H δική μας επικοινωνιακή στρατηγική ήταν να δημιουργήσουμε ένα συναισθηματικό storytelling και να διηγηθούμε αλήθειες. Αλήθειες για τη μάρκα και τον καταναλωτή, οι οποίες τελικά δημιουργούν το πολυπόθητο engagement με τον αποδέκτη της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση με τη μάρκα. Χωρίς αλήθεια, αυτό το είδος της επικοινωνίας δεν λειτουργεί. Εκεί βρίσκεται η δύναμή της.
Αναφέρετε πως αυτή δεν είναι μία απλή διαφήμιση, αλλά η αποτύπωση της αλήθειας. Τι εννοείτε;
Η αλήθεια ήταν πάντα προνόμιο των απλών (ίσως και μεγάλων) πράξεων από απλούς ανθρώπους. Έτσι, σε αυτήν την επικοινωνία, αποτυπώθηκε η προσμονή ενός μικρού παιδιού, του Παναγιωτάκη για τον ερχομό του ανθρώπου με τα προϊόντα της ΔΕΛΤΑ. Και από την άλλη μεριά, βλέπουμε τη χαρά του ανθρώπου της ΔΕΛΤΑ που φέρνει τα προϊόντα της εταιρείας του στον ακριτικό αυτόν τόπο. Παιδί και οδηγός έχουν αναπτύξει μία βαθιά σχέση φιλίας, ανεπηρέαστης από τον χρόνο. Αυτήν την αληθινή σχέση πήρε η JWT Athens και πάνω σε αυτόν τον καμβά συναισθημάτων εμπνεύστηκε και δημιούργησε μια ιστορία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Την «κόντρα» τους ποιος θα φτάσει πρώτος στο λιμάνι. Προσμονή και συνάντηση. Και στη μέση, μια μικρή περιπέτεια με όχημα ένα ποδήλατο και μία βάρκα που επαναλαμβάνεται συνέχεια, με κάθε καιρό, με κάθε τρόπο. Αυτή η ιστορία, ξέρετε, θα μπορούσε να είναι βγαλμένη από την ίδια τη ζωή των πρωταγωνιστών.
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της επικοινωνίας;
Οι πρωταγωνιστές της ταινίας μας είναι τα δύο εμφανιζόμενα πρόσωπα, υπαρκτά και τα δύο. Ο μικρός Παναγιώτης, το μεγαλύτερο παιδί από τα δύο μόλις παιδιά του σχολείου των Αρκιών και ο Κωστής, ο άνθρωπος που εργάζεται για τη ΔΕΛΤΑ εδώ και 15 χρόνια. Και οι δύο τους 100% ρεαλιστικοί μπροστά στην κάμερα και ακόμα πιο πολύ μπροστά στη ζωή! Ένα μικρό παιδί που ενσαρκώνει μία άγονη Ελλάδα σε αναμονή για βασικά αγαθά και ένας ενήλικος οδηγός που εκπέμπει το πάθος και τη δέσμευση όλων των ανθρώπων μίας εταιρείας, για να έχει ουσία η υπογραφή «Αυτή είναι η δική μας ΔΕΛΤΑ». Γιατί δεν ξεχνάμε κανέναν, όσο μακριά και αν βρίσκεται..
Ποιες είναι οι αξίες της ΔΕΛΤΑ που προβάλλονται μέσα από αυτήν την καμπάνια; Ποια η σημασία του μηνύματος «Απ’ άκρη σ’ άκρη αυτού του τόπου. Με κάθε τρόπο.»;
Οι αξίες της ΔΕΛΤΑ, όπως τις αναλύσαμε και πιο πάνω, εστιάζονται κυρίως στη δέσμευση και την προσπάθεια να καλύψει τις ανάγκες όλων των Ελλήνων καταναλωτών, απ’ άκρη σ’ άκρη αυτού του τόπου, με κάθε τρόπο. Από τους Οθωνούς και το Καστελόριζο, μέχρι το Ορμένιο Έβρου και τους ακριτικούς Αρκιούς. Δέσμευση για προϊόντα καινοτόμα, με υψηλή διατροφική αξία, με ασφάλεια, που προσφέρουν απόλαυση στη διατροφή μας και υγεία. Αυτή είναι η δική μας ΔΕΛΤΑ, η ΔΕΛΤΑ που όλοι ξέρουμε όλα αυτά τα χρόνια.
Περιγράψτε μας πώς γυρίστηκε αυτή η ταινία, ποιες ήταν οι συνθήκες στα γυρίσματα και πού γυρίστηκε;
Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στους ακριτικούς Αρκιούς. Οι Αρκιοί ανήκουν στα Δωδεκάνησα. Ένα νησί άγνωστο στην πλειονότητα των Ελλήνων. Ένα νησί μία ώρα μακριά από την Πάτμο, εάν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Τόπος γνωστός για πολύ λίγους που θα τύχει να περάσουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Η απόλυτη έννοια της άγονης γραμμής. 35 κάτοικοι όλοι κι όλοι. Δύο παιδιά όλα κι όλα στο σχολείο και ένας δάσκαλος. Άνθρωποι φιλόξενοι και δοτικοί! Αυτό ήταν το περιβάλλον μας. Θάλασσα γύρω-γύρω με κύμα. Βράχια παντού, αέρας δυνατός αιγαιοπελαγίτικος και ένα λιμανάκι νησιού ελληνικού. Με αυτά τα δεδομένα κινηματογραφήθηκε η όλη μας πλοκή. Ζήσαμε ό,τι ακριβώς ζει ο μικρός Παναγιωτάκης και ο Κωστής, ο άνθρωπος της ΔΕΛΤΑ. Ανεβήκαμε τα ίδια ανεμοδαρμένα βράχια που ανεβαίνει και ο Παναγιωτάκης, για να ατενίσει το πέλαγος. Τους νιώσαμε, μπήκαμε στο πετσί τους. Ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία για όλο το team που οργάνωσε το γύρισμα.
Ποια συναισθήματα πιστεύετε πως θα δημιουργήσει στους καταναλωτές αυτή η επικοινωνία;
Η επικοινωνία αυτή, για τους συνηθισμένους κώδικες διαφήμισης, είναι κάτι μη αναμενόμενο για το ευρύ κοινό από μία εταιρεία του μεγέθους της ΔΕΛΤΑ. Και απαιτεί τόλμη και υπέρβαση. Έχει μία εντελώς διαφορετική ματιά, ανθρώπινη και αληθινή. Είναι μία επικοινωνία που γεννά αληθινά συναισθήματα, τα οποία πηγάζουν μέσα από τα συναισθήματα των ίδιων των πρωταγωνιστών της και το έργο που προβάλλει. Το έργο της αποστολής σε ανθρώπους, κάπου μακρύτερα από εκεί που βάζει ο νους μας, γεννά πάντα θαυμασμό και συγκίνηση. Η μουσική εδώ έχει ένα ξεχωριστό ρόλο. Το άκουσμα της λύρας, νησιώτικο και ελληνικό, βαλμένο επάνω στις εικόνες αυτές, κάνει έναν κύκλο μαγικό. Πετά πάνω από brand names και καταναλωτές και καταλήγει να ενώσει ανθρώπους, όλους τους Έλληνες, απ’ άκρη σ’ άκρη αυτού του τόπου.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΕΛΤΑ
Άννα Κυδωνάκη / Marketing Director
Τίνα Εξάρχου / Marketing Manager – Milk, Fresh Dairy Products, Cheese & Milk Cream
Μιχάλης Μουμτζής / Senior Brand Manager – Milk & Milk Cream
Αντώνης Πολυκανδριώτης / Brand Manager – Milk & Milk Cream
JWT ATHENS
Λάζαρος Ευμορφίας / Executive Creative Director
Ανδρέας Κούκος / Associate Creative Director
Γιώργος Γιαννακέας / Associate Creative Director
Δημήτρης Γουναρόπουλος / Senior Account Director
BRIGHT SHOE
Αργυρώ Διαμάντη / Παραγωγός
Κώστας Μαρούδης / Σκηνοθέτης
Σίμος Σαρκεντζής / Διευθυντής Φωτογραφίας
Γιώργος Μαυροψαρίδης / Montage
Παναγιώτης Καλατζόπουλος / Μουσική