Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια της Betsson στην Ελλάδα, η οποία θα αποτελέσει το κύριο επικοινωνιακό της «όχημα» για τη σεζόν 2023-24. Η Istopolis Group ανέλαβε το media buying για την καμπάνια, η οποία θα «τρέξει» σε όλα τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας καθώς και στα συνδρομητικά.

Η Betsson γιορτάζει φέτος τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της και λανσάρει διεθνώς την επικοινωνία με τίτλο «Ένα στοίχημα κάνει τη διαφορά», η οποία εστιάζει στον ενθουσιασμό που γεννά στον παίκτη ένα ποντάρισμα και το πώς ένα παιχνίδι αλλάζει επίπεδο ανεβάζοντας τη δράση και την ένταση με την οποία το βιώνει κάποιος.

Οι νέες διαφημίσεις αντιπροσωπεύουν την πιο φιλόδοξη παραγωγή της Betsson μέχρι σήμερα, και θα κυκλοφορήσουν αρχικά σε περισσότερες από 10 χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Τη σκηνοθεσία των διαφημίσεων ανέλαβε ο Ροντρίγκο Σααβέδρα (Immigrant Studio).

Ο Ανδρέας Νικολόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Betsson στην Ελλάδα, εξηγεί: «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αξία της ψυχαγωγίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Η Betsson, από την πρώτη στιγμή που εισήλθε στην ελληνική αγορά, κινείται πάντα με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εμπειρία παιχνιδιού στους πελάτες της σε ένα ασφαλές και διασκεδαστικό περιβάλλον. Το μήνυμά μας είναι ότι όταν παίξετε υπεύθυνα, θα απολαύσετε το παιχνίδι».