Σε δεύτερη διαβούλευση προχωρά η Incorporated Society of British Advertisers (ISBA), η οποία αφορά τον βαθμό συνεισφοράς σε δωρεές για τη χρηματοδότηση της δια-μιντιακής πρωτοβουλίας Origin σχετικά με το cross-media measurement.

Η δεύτερη αυτή διαβούλευση -η πρώτη έθετε το ερώτημα για την κατ’ αρχήν συμφωνία των διαφημιζομένων- θα έχει διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων και θα ζητά ενημέρωση «για συγκεκριμένα στοιχεία συνεισφοράς για την υπηρεσία Core Reporting της πλατφόρμας Origin».

Συγκεκριμένα, η ISBA αναζητά διευκρινίσεις σε τρία καίρια πεδία: τι ύψους θα είναι οι δωρεές και πότε θα πρέπει να ξεκινήσει η καταβολή τους, πώς θα πρέπει να συλλέγονται και αν θα πρέπει να τεθεί πλαφόν. Ο Γενικός Διευθυντής της ISBA, Phil Smith δήλωσε ότι «στο λανσάρισμά της, η υπηρεσία θα εστιάσει στο δια-μιντιακό reach και frequency και θα συμπληρωθεί από τη δυνατότητα του “Advanced Reporting”, η οποία θα παρέχει μια συνολική cross-media measurement υπηρεσία».

Η διαβούλευση άνοιξε χθες και θα «τρέξει» έως τις 10 Φεβρουαρίου. Το έργο υποστηρίζεται οικονομικά από 27 διαφημιζόμενους, όπως οι BT, Unilever, Mars, Meta, Google, Amazon Ads, Group M, Omnicom, Dentsu, Publicis, IPG Mediabrands κ.ά.

(Πηγή: Campaign)