Μπροστά από την Starbucks

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η συγκεκριμένη λίστα συντάσσεται κάθε χρόνο από το social agency Headstream και περιλαμβάνει 300 brands που έχουν επιλεγεί από τον κόσμο και έχουν αξιολογηθεί από Επιτροπή ειδημόνων όπως ο Bruce Daisley, Head of Sales του Twitter UK. Ο Joe McEwan, Communities Manager της Innocent, δήλωσε σχετικά: «ανέκαθεν θέλαμε να χτίσουμε σχέσεις με τους πελάτες μας. Αρχίσαμε να μιλάμε μαζί τους για τις συσκευασίες μας και να τους συναντούμε στις διάφορες εκδηλώσεις μας. Αναπόφευκτα αυτή η σχέση επεκτάθηκε στο Διαδίκτυο και τα Social Media».