Η Initiative αναδεικνύεται το κορυφαίο media agency σε επίπεδο new business, με βάση τις τιμολογήσεις για τους πρώτους 9 μήνες του έτους, σύμφωνα με την COMvergence. Το media agency της Interpublic επικράτησε στα pitches, με τις τιμολογήσεις του να ανέρχονται σε 1,35 δισ. δολάρια, ενώ υπερασπίστηκε με επιτυχία 2 μεγάλους λογαριασμούς, αυτούς της Liberty Mutual στις ΗΠΑ (492 εκατ. δολάρια) και της Merck παγκοσμίως (295 εκατ. δολάρια).

Η Mindshare κατατάχθηκε δεύτερη με καθαρές νέες προσθήκες αξίας 1,29 δισ. δολαρίων, ενώ οι λογαριασμοί που κατάφερε να διατηρήσει έπαιξαν επίσης σημαντικό ρόλο, όπως της Ferrero στις ΗΠΑ (238 εκατ. δολάρια). Η Wavemaker της GroupM «σκόραρε» τρίτη με καθαρή αξία του new business στα 1,15 δισ. δολάρια, με πιο αξιοσημείωτη την ανάθεση από την Audible (530 εκατ. δολάρια). Η PHD της Omnicom ακολουθεί σε κοντινή απόσταση με 1,11 δισ., ενώ το top5 συμπληρώνει το «αδελφό» agency OMD με 989 εκατ. δολάρια.

Σε επίπεδο ομίλου, η GroupM της WPP κατατάχθηκε πρώτη (3,1 δισ. δολάρια) και έπονται Publicis Media (2,6 δισ. δολάρια) και Omnicom Media Group (2,5 δισ. δολάρια). Σύμφωνα με τους ερευνητές, δαπάνες συνολικής αξίας 6 δισ. δολαρίων βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό αναθεώρηση.

(Πηγή: Mediapost)