Διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών

Στο διεθνές σεμινάριο «Η επόμενη ημέρα: Η πρόληψη της σπατάλης τροφίμων μετά την πανδημία» του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, συμμετείχε η Ikea. Ο Δημήτρης Σπυρίδης, F&B InStore Manager, Ikea Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας, παρουσίασε την ηλεκτρονική εφαρμογή, που συνδέεται με «έξυπνες» συσκευές, όπου ζυγίζονται και καταγράφονται καθημερινά τα τρόφιμα που καταλήγουν στα απορρίμματα, που χρησιμοποιείται στα εστιατόρια Ikea, bistro και στο σουηδικό κατάστημα τροφίμων διεθνώς.

Αναφέρθηκε στις ενέργειες της αλυσίδας για τη μείωση της σπατάλης στους χώρους της, όπως κοινή χρήση πρώτων υλών σε διαφορετικά πιάτα, αξιολόγηση της κίνησης για τον υπολογισμό των μερίδων που θα προετοιμαστούν, και προσφορά όσων δεν διατίθενται σε ιδρύματα και οργανισμούς, μέσω της συνεργασίας με το «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Για την οικιακή μείωση της σπατάλης τροφίμων, η εταιρεία πρότεινε τρεις πυλώνες: οργάνωση, αποθήκευση, ανακύκλωση / καλλιέργεια.