Για να προτρέψει το κοινό να μείνει σπίτι. Για όσους περνούν την καραντίνα με τα παιδιά τους, ή για εκείνους που απλά νοσταλγούν ένα πιο «αθώο» παρελθόν, η Ikea Ρωσίας έχει τη λύση. Η νέα της καμπάνια για την καραντίνα βάζει αυτή τη νοσταλγία στο επίκεντρο, φέρνοντας τις παλιομοδίτικες παιδικές περιπέτειες στο σύγχρονο σπίτι. Με […]

Για να προτρέψει το κοινό να μείνει σπίτι.

Για όσους περνούν την καραντίνα με τα παιδιά τους, ή για εκείνους που απλά νοσταλγούν ένα πιο «αθώο» παρελθόν, η Ikea Ρωσίας έχει τη λύση. Η νέα της καμπάνια για την καραντίνα βάζει αυτή τη νοσταλγία στο επίκεντρο, φέρνοντας τις παλιομοδίτικες παιδικές περιπέτειες στο σύγχρονο σπίτι. Με την υπογραφή του agency Instinct, η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά οδηγιών για το πώς οι γονείς μπορούν να φτιάξουν σκηνές και κάστρα μέσα στο σπίτι, για να δημιουργήσουν για λίγο την αίσθηση της περιπέτειας στα παιδιά τους που είναι «εγκλωβισμένα» λόγω πανδημίας. Οι «εύκολες» οδηγίες δείχνουν πώς καθημερινά αντικείμενα όπως κουβέρτες, σεντόνια, καρέκλες και σκαμπό μπορούν να μετατραπούν σε ένα νέο κρησφύγετο. Η Ikea Ρωσίας ζητά επίσης από τον κόσμο να μοιραστεί τις δημιουργίες του στα social media με το hashtag #StayHome. (Πηγή: AdWeek)