Ο όμιλος μελετά προϊόντα όπως έξυπνα ηχεία, στόρια και λάμπες, στο πλαίσιο των σχεδίων μετασχηματισμού του, με όραμα το «έξυπνο» σπίτι. Ο Torbjorn Loof, CEO της Inter Ikea, ιδιοκτήτρια εταιρεία του brand Ikea, σχολίασε σχετικά: «Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα περιοχή για εμάς και αξίζει να εμπλακούμε. Θέλουμε να την απλοποιήσουμε και να την κάνουμε προσιτή οικονομικά σε όλους. Πιστεύω ότι η Ikea θα μπορούσε να έχει έναν ηγετικό ρόλο στον χώρο του “έξυπνου” σπιτιού».

Σύμφωνα με τον retailer, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιήσει από το 1997 και το λανσάρισμα της παιδικής σειράς. Η πρωτοβουλία φιλοδοξεί να την τοποθετήσει ως ανταγωνιστή έναντι των Google και Amazon και συνιστά τμήμα του εν εξελίξει πλάνου μετασχηματισμού της, το οποίο δίνει έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις υπηρεσίες συναρμολόγησης, καθώς επίσης και στον πειραματισμό με μικρότερα καταστήματα στο κέντρο των πόλεων, θωρακίζοντας την επιχείρηση έναντι των ραγδαίων αλλαγών στο εμπορικό τοπίο.
(Πηγή: Marketingweek.com)