Κατά μέσο όρο, χρησιμοποιούν 9 metrics σε κάθε απόφαση

H «ικανοποίηση» αναδεικνύεται ως το πιο δημοφιλές metric για τους marketers σε παγκόσμιο επίπεδο και εφαρμόζεται στο 53% των αποφάσεων για το marketing mix σύμφωνα με έρευνα του University of Technology του Σίδνεϋ.

Πρόκειται για τον πλέον δημοφιλή δείκτη στις 8 από τις 16 χώρες που συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη, στην οποία εξετάστηκαν περισσότερα από 4.000 marketing plans από πάνω από 1.600 εταιρείες, και βρίσκεται στα top 3 metrics σε 13 από τις συμμετέχουσες χώρες. Στην επόμενη θέση δημοτικότητας βρίσκεται το «awareness», το οποίο χρησιμοποιείται στο 45% των σχεδιασμών, ενώ με 43% το ROI καταλαμβάνει την τρίτη θέση.

O όγκος του στόχου, το likability και το καθαρό κέρδος συμπληρώνουν τη λίστα με τα πλέον χρησιμοποιούμενα metrics. H έρευνα, η οποία εξέτασε 84 metrics σχετικά με το marketing αλλά και οικονομικής φύσης, κατέδειξε ότι οι managers χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο περίπου 9 metrics ανά απόφαση marketing που λαμβάνουν.
(Πηγή: Marketinweek.com)