Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας με τίτλο «Γίνεται»

Πιο συγκεκριμένα, η Heineken γι’ αυτό το καλοκαίρι μετονομάζεται στην Ελλάδα σε «Πράσινη» – όπως άλλωστε την αποκαλούν εδώ και χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές – και κυκλοφορεί σε ειδική συλλεκτική συσκευασία. Η καμπάνια θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι και έχει στόχο να εμπνεύσει τους Έλληνες και να βελτιώσει τα επίπεδα αισιοδοξίας σε όλη τη χώρα. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Heineken την Κυριακή 29 Ιουνίου κερνάει μία «Πράσινη» όλη τη χώρα.

Πιο συγκεκριμένα, μόνο για αυτή τη μέρα, σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα με την πρώτη Heineken που θα παραγγείλει, να πάρει δωρεάν μία Πράσινη. Όπως ενημερώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η νέα καμπάνια της Heineken, με κεντρικό μήνυμα «Σκέψου Γίνεται», περιλαμβάνει μία φιλόδοξη, αλλά απλή, αποστολή: να συγκεντρώσει 1.000.000 «Γίνεται», μέσα από μία ενέργεια – έκπληξη.

Η καμπάνια αναπτύσσεται με ένα πλήρες πρόγραμμα επικοινωνίας,  που περιλαμβάνει υπαίθρια διαφήμιση, ραδιοφωνικά σποτ, online ενέργειες και συλλεκτικές φιάλες Πράσινης. Για την υλοποίησή της συνεργάστηκαν η Wieden+Kennedy Amsterdam, ως Lead Creative Agency, η JWT/Spot, ως Creative and Activation Agency και η Mindworks ως Digital Agency.