Μια νέα λύση λανσάρει η ΙΒΜ, η οποία, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, παρέχει μοντέλα πρόβλεψης της αποτελεσματικότητας των δημιουργικών στοιχείων σε μία καμπάνια.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα λειτουργία στο πλαίσιο του CES 2020, που ξεκίνησε τη Δευτέρα, στο Λος Άντζελες. Το «Advertising Accelerator with Watson» αποτελεί ένα εργαλείο που εκτιμά ποια δημιουργικά στοιχεία θα αποφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα engagement με συγκεκριμένα κοινά και θα συμβάλλει στον εντοπισμό νέων δυνατοτήτων για segmentation του κοινού.

Μπορεί επίσης να αναλύσει αποτελέσματα καμπανιών με βάση το δημιουργικό και την οπτική του κοινού. Η τελευταία λύση με χρήση ΑΙ από την ΙΒΜ, με βάση την πλατφόρμα Watson, είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει διαφημιστικά δημιουργικά εξαιρετικά υψηλής εξατομίκευσης. Έχοντας τη δυνατότητα να σερβίρουν δημιουργικά που έχουν απήχηση σε συγκεκριμένα κοινά, αξιοποιώντας ένα μοντέλο πρόβλεψης, μεγάλο μέρος του πειραματισμού μπορεί να περιοριστεί, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και πόρους.

Δύο brands που έχουν ήδη επιβεβαιώσει την εφαρμογή beta του Advertising Accelerator είναι τα Lending Tree και Potential Energy Coalition, ενώ η ΙΒΜ υποστηρίζει ότι οι λύσεις της πλατφόρμας Watson AI έχουν βρει εφαρμογή σε παγκόσμια κλίμακα, σε 20 διαφορετικές βιομηχανίες, με χρήστες 7 από τις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες και 8 από τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες ενέργειας.
(Πηγή: MarketingLand)