Τη συνεργασία τους εγκαινίασαν η Hyundai Motor Company και το κίνημα Common Goal με στόχο να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος. Με βάση την πεποίθησή τους ότι «το ποδόσφαιρο είναι μια από τις λίγες πολιτιστικές δυνάμεις που μπορούν να βοηθήσουν στη στροφή της κοινωνίας προς μια πιο βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία για όλους», οι δύο εταίροι ευελπιστούν να αξιοποιήσουν τη δύναμή τους για να παροτρύνουν το κοινό να διατηρήσει τον πλανήτη για τις επόμενες γενιές, τονίζοντας τη σημασία της αλληλεγγύης για έναν βιώσιμο πλανήτη.

Ως μέρος της πρωτοβουλίας, η Hyundai Motor έχει δεσμευτεί ότι το 1% της χορηγίας του FIFA World Cup 2022 θα διατεθεί στο κίνημα Common Goal. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα στο Common Goal, υποστηρίζοντας τη βιώσιμη κινητικότητα, βασικό πυλώνα της στρατηγικής της Hyundai Motor για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2045.

«Οι στόχοι της Hyundai Motor για την αειφορία δεν περιορίζονται σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Δεσμευόμαστε να κάνουμε το καλύτερο για την κοινωνία, να πετύχουμε έναν μεγαλύτερο στόχο και να εμπλακούμε στην κοινωνία μας. Συνεργαζόμενοι με το Common Goal, μπορούμε να σημειώσουμε πρόοδο για το κοινό καλό», δήλωσε ο Jaehoon Chang, President και CEO της Hyundai Motor Company. Ας σημειωθεί ότι η πρώτη ενέργεια στο πλαίσιο της συνεργασίας είναι η επίσκεψη του μέλους της «Team Century» της Hyundai, Nadia Nadim, στο ίδρυμα Futbol Mas στην Torreblanca της Ισπανίας -μια από τις πιο ευάλωτες κοινότητες στην Ισπανία- για να αφηγηθεί την ιστορία της φυγής της από το Αφγανιστάν στη Δανία ως πρόσφυγας.