Mετά τη συγχώνευση των παγκόσμιων δικτύων BCW και Hill & Knowlton δημιουργήθηκε η Burson, ο ισχυρότερος παγκόσμιος παίκτης στον κλάδο της επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων με ετήσια συνδυαστικά έσοδα που αγγίζουν το 1,3 δισ. δολάρια. Στην Ελλάδα, η νέα εταιρική ταυτότητα του διεθνούς ομίλου εφαρμόζεται με την επωνυμία Publicom Group Burson Athens.

Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της Publicom Group Burson Athens, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή τη νέα εποχή που ανατέλλει. Η Ψηφιακή Μετάβαση και οι κοινωνικές αλλαγές επιτάσσουν ευελιξία και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών με το βλέμμα στραμμένο πάντα στις ανάγκες του πελάτη, της κοινωνίας και των επιμέρους stakeholders. Το όραμά μας είναι να μετατρέπουμε το κεφάλαιο φήμη και εμπιστοσύνη των εταιρειών και των προϊόντων της σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Publicom Group Burson Athens, ανέφερε: «H συμφωνία αυτή είναι ορόσημο και για την ελληνική αγορά, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία μας στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τις ενισχυμένες δυνατότητες ενός παγκόσμιου κολοσσού όπως η Burson. Το μέλλον προβλέπεται συναρπαστικό σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο για τους πελάτες μας, τους stakeholders τους και την κοινωνία. Στην Publicom Group Burson Athens, είμαστε πανέτοιμοι και σταθερά μπροστά από τις εξελίξεις».